•        Tellimistingimused

Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse interneti-kaupluses Vann24 (www.vann24.ee) kaupa telliva isiku (edaspidi ostja) ning Vann24 OÜ (edaspidi müüja) vahel. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on edastatud Tellija poolt ja tellimuse kinnitus/arve on saadetud kliendi e-meili aadressile. Teie poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).

  •        Kuidas osta Vann24 netipoest?

Valige endale sobivad tooted välja ja lisage need ostukorvi. Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, täitke tellimiseks vajalikud andmed ja vajutage nupule “saada tellimus”. Seejärel saadame Teie e-maili aadressile arve. Pärast arve tasumist saadame tellitud kaubad Teile ära.

Võimalik on tellida kaubad ka ilma transpordikuluta e. tulla ise meie poodi kaupadele järele. Broneeringus hoiame ainult neid kaupu, mille eest on tasutud! Kuna kõik kaubad on üldjuhul meil  laos olemas, siis me eraldi teavitust välja ei saada.  Juhul kui kaup on saanud otsa, siis teavitame kliente koheselt.

  •        Tellimuse tühistamine

Vann24 netipoel on õigus tellimus tühistada, kui ostja ei tasu arvet 3 päeva jooksul peale tellimuse esitamist. See ei kehti siis, kui müüja ja ostja on sõlminud kauba eest tasumise osas erikokkuleppe.

  •        Transport

Tellimused, mille summa ületab 50 eurot, toimetame teieni ilma postikuluta (tasuta transpordi puhul valib kauplus ise transpordiviisi ja tarneaja). Reede pärastlõunal ja nädalavahetusel tellitud tooted edastame esmaspäeval posti-ja transpordifirmadele.

Kaubad toimetame Teieni SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaaditevahendusel. SmartPOSTi  teenuse hind on 2.99 eurot, Omniva 2,95. Valige sobiv asukoht,ja vormistage tellimus. Et kaup jõuaks kiirelt ja tõrgeteta kohale, kontrollige palun oma aadressi ja kontaktnumbri õigsust.

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, hiljemalt nädalaga (tooted kohe saadaval). Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Tellijat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

NB! Enne kauba vastuvõtmist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@vann24.ee 

NB! Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires, kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.

  • Tagastamine

Kui kaup millegipärast Teile ei sobi, on 14 päeva jooksul õigus see tagastada. Ostja peab müüjale tegema vastavasisulise avalduse, avalduses märkida ostja nimi, kuupäev ja arve number. Avaldus saata e-mailile info@vann24.ee. Toode peab olema originaalpakendis ning ei tohi olla kasutatud. Kui tagastamisele kuuluv kaup on rikutud või seda on kasutatud, tuleb ostjal endal kaup kinni maksta (tootel ei tohi olla mingeid postikleepse). Tagastatud kauba eest kantakse raha kliendi arvele 14 tööpäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest müüja poolt. Tellija kannab kauba tagastamisel tagastamisega seotud kulud.

Kokkuleppel on võimalik vahetada kaup muu kauba vastu. Kaebuste ja küsimuste korral e-mail  info@vann24.ee

 

  • Pretensioonide esitamise tähtaeg

Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (Võlaõigusseadus) ettenähtud korras. Pretensioonide esitamise tähtaeg kehtib ainult koos ostuarvega (ostuarve saadetakse automaatselt Teie e-mailile, soovitav on arve välja trükkida ja alles hoida) ja ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest, hooldusjuhendi eiramisest või toote kulumisest.

Lisaks käesolevatele tellimistingimustele ning ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti Vabariigis vastuvõetud seadusi. (VÕS, Tarbijakaitseseadus).

 


Compare 0

No products

To be determined Shipping
0,00 € Total

Check out